JobReach
Seddik Zaryouh is eigenaar van JobReach, een uitzendbureau uit Breda. Het uitzendbureau is in juni 2021 gestart en het richt zich op de werving & selectie van salesprofessionals, zoals accountmanagers en salesmanagers. Ook voor de arbeidsbemiddeling (uitzendbureaus, detacheringbureaus en werving- en selectiepartijen) werft en selecteert JobReach recruiters, intercedenten en consultants. Seddik vertelt: “In juni 2021 is JobReach gestart. Ik wilde niet vanuit huis werken, dus ik ging op zoek naar geschikte kantoorruimte in de regio Breda. Het huren of kopen van een volledig kantoorpand is te duur, dus ik kwam uit bij een bedrijfsverzamelgebouw. Dit is kostentechnisch een mooie oplossing.”
Voelt goed en vertrouwd
Seddik bezocht diverse bedrijfsverzamelgebouwen en kwam uiteindelijk uit bij Business Centre in Breda. “Ik vond Business Centre op internet. De website zag er aantrekkelijk uit, dus ik nam contact op. Vervolgens maakte ik een afspraak met Daniël Kandel, de eigenaar van Business Centre. Hij leidde mij rond door het gebouw en ik ging met hem in gesprek. Dit voelde gelijk goed en vertrouwd! Het pand ziet er mooi uit en Daniël is een heel fijn persoon. Hij denkt met je mee en komt met ideeën, bijvoorbeeld over de indeling of over handige faciliteiten.”
Professionele vergaderruimtes
Inmiddels zit Seddik alweer een half jaar bij Business Centre. “Op de benedenverdieping heb ik een kantoorruimte met drie werkplekken gehuurd. Hier zitten we vooralsnog met twee medewerkers. We bezoeken onze opdrachtgevers, maar kandidaten ontvangen we op ons kantoor. Hiervoor maken we gebruik van de vergaderruimtes van Business Centre. Er zijn voldoende vergaderruimtes beschikbaar, zodat we altijd een ruimte kunnen reserveren. Zo kunnen we kandidaten op professionele wijze ontvangen. Dat werkt fijn! En helemaal prettig: er zijn genoeg gratis parkeerplekken en de ligging is gunstig. De binnenstad en het centraal station liggen op een steenworp afstand.”
All-in prijs
Seddik vervolgt: “De huurprijs bij Business Centre is aantrekkelijk, want hij is all-in. Zo kunnen we voor één bedrag gebruikmaken van alle beschikbare faciliteiten. Wij maken gebruik van onder andere de vergaderruimtes, de schoonmaakservice, de postservice en het netwerkbeheer. Ook neemt de receptioniste van Business Centre onze telefoontjes aan en zij ontvangt onze bezoekers. Dat geeft een professionele uitstraling. Ik heb daarnaast nog een bedrijf, namelijk Gratisvending.nl. Dit bedrijf verkoopt vendingmachines. Grote vendingmachines kan ik tijdelijk opslaan in het magazijn van Business Centre. Ideaal!”