Secretariaatsservice in Breda en Etten-leur


Secretariaatsservice


Het in dienst nemen van een typiste/secretaresse is een dure aangelegenheid. Bij Business Centre is dit overbodig. Bij ons kunt u beschikken over een volledig secretariaat. De secretaresse kan u op professionele wijze van dienst zijn bij alle administratieve taken.
U hoeft op deze manier niet voor een volledige maand loonkosten te betalen als u hier enkel maar op gezette tijden gebruik van maakt. Op deze wijze kunt u zelf uw personele bezetting zo efficiënt mogelijk regelen op de manier en op de tijden dat het u uitkomt.

Bij secretariaatsservice kunt u denken aan het typen van brieven, het opstellen van contracten, het uitwerken van offertes, het kopiëren en inbinden van documentatiesets, het gereedmaken voor verzending van pakketten, volledige facturatie voor uw bedrijf, het toezenden van routebeschrijvingen en alle andere zaken die u normaal gesproken aan uw secretaresse zou overlaten.

Een heel vertrouwd gevoel om altijd een volledig secretariaat achter de hand te hebben die tot uw beschikking staat. 

Bij Business Centre in Breda en Etten-leur is een typiste/secretaresse overbodig Bij ons kunt u beschikken over een volledig secretariaat. De secretaresse kan u op professionele wijze van dienst zijn bij alle administratieve taken.

 

 

Informatie opvragen

Wilt u meer weten over Secretariaatsservice? We staan u tijdens kantooruren direct telefonisch te woord.

Kies een vestiging:

Contactformulier